Search

Întrebări frecvente

Cum mă înregistrez pe site?

Faceţi clic pe meniul „Înregistrare“ din dreapta sus, pe partea laterală a site-ului. Veţi fi transferat către formularul de înregistrare. Formularul este proiectat pentru a fi simplu de utilizat şi se completează în 2-3 minute.

Nu am fost mulţumit de produsul/serviciul primit. Cu cine trebuie să vorbesc?

Pentru orice problemă legată de produse, servicii sau alte nelămuriri, suntem bucuroşi să vă preluăm apelul telefonic. Ne puteţi contacta la departamentul de Contact. 

Am făcut o comandă şi nu a sosit încă; există o metodă de verificare a stadiului comenzii?

Pentru a urmări comanda trebuie să fiţi utilizator înregistrat. În caz contrar, completaţi formularul de înregistrare înainte să faceţi comanda.

Imediat ce deveniţi client înregistrat, faceţi clic pe „Urmărire comandă“. În acea secţiune veţi putea să revedeţi comanda şi să urmăriţi stadiul în care se află aceasta.

Cum asiguraţi tranzacţii sigure cu cardul de credit?

Procesul de plată se face printr-o companie terţă, Netopia mobilepay, care utilizează instrumentele şi tehnologiile cele mai eficiente pentru securitatea datelor.

Dacă doriţi să aflaţi mai multe despre metoda de plată online, informaţii suplimentare sunt disponibile la linkul: http://www.mobilpay.ro/public/ 

Nu am reuşit să finalizez plata cu cardul de credit online. Ce pot să fac?

Pentru orice problemă legată de plată, puteţi suna la numărul de telefon afișat în secțiune Contact; vă vom analiza problema şi facem tot posibilul să procesăm comanda cât mai curând.

Cum îmi reînnoiesc contul de utilizator dendi?

Dacă sunteţi client înregistrat şi aţi uitat numele şi parola, intraţi pe pagina „Autentificare“ şi faceţi clic pe „Am uitat parola“. Vi se va cere să completaţi un câmp cu adresa de e-mail. În scurt timp veţi primi pe e-mail un link de resetare a parolei. 

Pot să anulez sau să modific comanda?

După ce daţi comanda, vă rugăm să contactaţi imediat departamentul de Contact pentru a efectua modificări sau anulări, deoarece procesarea comenzii începe în câteva minute. Aveţi la dispoziţie 14 zile de la data cumpărării pentru a returna produsele şi a vă primi banii înapoi.

Cât durează procesarea comenzii?

Comenzile primite înainte de ora 12:00 sunt procesate în aceeaşi zi lucrătoare.

Comenzile primite după ora 12:00 sunt procesate în următoarea zi lucrătoare.

Comenzile primite în zilele de sâmbătă şi duminică şi de sărbătorile legale sunt procesate în următoarea zi lucrătoare.

Timpul de procesare și livrare poate varia în funcție de volumul de comenzi înregistrate. 

Trimiteţi produsele prin poştă?

Livrăm produsele printr-un serviciu de curierat rapid, Bookurier și DPD. Din păcate, nu livrăm produsele prin niciun alt mijloc de transport.